Procedura: Zezwolenie na usunięcie drzew z nieruchomości gminnych

Szczegóły sprawy

Symbol
613 Ochrona roślin, zieleni i zadrzewień
Wydział
Stanowiska ŚiB
Komórka
Opis sprawy
Zezwolenie na usunięcie drzew
Kogo dotyczy
Drzew usuniętych z nieruchomości będących w posiadaniu Gminy za zgodą właściciela nieruchomości bądź działek będących właśnością Gmin
Wymagane dokumenty
1.Tytuł prawny władania nieruchomością(aktualny)
2.Rysunek lub mapa określająca usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejącychlub budowanych na tej nieruchomości.
Miejsce składania pism
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim p.
Termin i sposób załatwienia
Do 30 dni, a w sprawach skomplikowanych do 60 dni

Opłaty
Brak
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - art. 90 w związku z art. 83 ust.1 /tekst jednolity - Dz.U. z 2009 roku, Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami

Tryb odwoławczy
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach

Inne informacje
Wniosek należy złożyć wraz z załącznikami. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia. Nie uzupełnienie w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

Zezwolenie na usunięcie drzew w obrębie pasa drogowego drogi publicznej z wyłączeniem obcych gatunków topoli wydaje sie po uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska.






Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij